Agentūros Konsultavimo linija gyvuoja jau 5 mėnesį
Šį pavasarį startavusiai Agentūros Konsultavimo linijai šiandien sukanka 5 mėnesiai!
Per šių metų kovo - rugpjūčio mėnesius konsultantai atliepė kone 25 tūkstančius gyventojų užklausų telefonu, bei atsakė virš 2100 elektroninių laiškų!
Klientų aptarnavimo telefonu kokybė nuolat gerėja: tą signalizuoja konsultacijos telefonu trukmė, kuri nuo kovo iki rugpjūčio sutrumpėjo vidutiniškai penktadaliu. Konsultacijų linijos specialistus itin džiugina vis dažniau sulaukiamos padėkos iš žmonių už kokybišką aptarnavimą.
Agentūros Konsultavimo linijoje dirba patyrę konsultantai, kurie teikia informaciją negalios nustatymo, individualios pagalbos, prieinamumo ir socialinio dalyvumo klausimais, o esant poreikiui – nukreipia užklausą tiesiogiai atsakingam specialistui.
Atsižvelgiant į klientų įvairovę, konsultacijos bus teikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.
Konsultavimo linijos darbuotojai yra pasirengę darbo dienomis atsiliepti lengvai įsimenamu numeriu (+370 52) 30 30 60.
Atnaujinimo data: 2024-08-21
Taip pat skaitykite:
Asmeninio asistento pagalba – visoje Lietuvoje
Savo darbe įžvelgia didžiulę prasmę: „Prisidedu, kad kitiems būtų geriau“
Vilnietis Rimas po patirtos traumos svajonės vairuoti neatsisakė: nori įkvėpti ir kitus
Negalios reformos apžvalga: pagrindiniai teikiamų paslaugų ir vykdomų priemonių pokyčiai
KVIEČIAMA DALYVAUTI NACIONALINIO ATSAKINGO VERSLO APDOVANOJIMO 2024 METŲ KONKURSE