Asmenų skundų ir pranešimų nagrinėjimas

ASMENŲ SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMO APRAŠYMAS

Eil. Nr.

Pavadinimas

Aprašymo turinys

1.

Administracinės paslaugos kodas

11

2.

Administracinės paslaugos versija

1 versija

3.

Administracinės paslaugos pavadinimas

Asmenų skundų ir pranešimų nagrinėjimas

4

Administracinės paslaugos apibūdinimas

 

Agentūra priima ir nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų (toliau – asmenys) pranešimus ir skundus, kuriuose išdėstoma asmens nuostata tam tikru klausimu, pranešama apie Agentūros veiklos pagerėjimą ar trūkumus ir pateikiami pasiūlymai, kaip juos ištaisyti, informuojama apie valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, nesusijusius su konkretaus asmens teisėtų interesų ir teisių pažeidimu, atkreipiamas dėmesys į tam tikrą padėtį, kitokie asmenų kreipimaisi; prašymus (skundus) atlikti pakartotinį neįgalumo lygio, darbingumo lygio ir specialiųjų poreikių ir jų lygio nustatymo vertinimą, kai asmuo nesutinka su atitinkamu Agentūros teritorinio skyriaus sprendimu.

Prašymą (skundą) atlikti pakartotinį negalios vertinimą, jei asmuo nesutinka su Agentūros teritorinio skyriaus sprendimu, Agentūros direktoriui galima pateikti per 30 kalendorinių dienų nuo šio sprendimo gavimo dienos.

Prašymus (skundus) raštugalima pateikti asmeniui ar jo atstovui tiesiogiai atvykus į bet kurį Agentūros teritorinį skyrių,  atsiuntus prašymą (skundą) paštu arba elektroninėmis priemonėmis, elektroniniu būdu per specialiai tam sukurtą informacinę sistemą, faksu arba elektroniniu paštu.

Asmenų prašymai (skundai) gali būti pateikiami Agentūrai elektroniniu paštu, adresu [email protected], arba žodžiu, tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Agentūrą.

Asmenų prašymai (skundai) atsiųsti Agentūrai elektroninėmis priemonėmis, turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijų interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant.

Jeigu Agentūra nėra kompetentinga spręsti prašyme (skunde) išdėstytų klausimų, prašymas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jo gavimo dienos persiunčiamas nagrinėti kompetentingai įstaigai apie tai raštu informuojant pareiškėją.

5.

Teisės aktai,

reguliuojantys

administracinės paslaugos teikimą

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“.

Asmenų prašymų ir skundų priėmimo ir asmenų aptarnavimo Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos tvarkos aprašas, patvirtintas Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2015 m. spalio 13 d. įsakymu Nr. Nr. V-82. (2018 m. sausio 26 d. įsakymo Nr. V-7 redakcija)                                               

6

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo

Prašymas turi būti parašytas valstybine kalba (ši nuostata netaikoma prašymams, siunčiamiems paštu), parašytas įskaitomai ir pasirašytas. Jame turi būti nurodytas pareiškėjo vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir duomenys ryšiui palaikyti, aiškiai išdėstytas prašymo turinys, norimi pateikti pasiūlymai,  informacija ar nuomonė.

Jeigu prašymą pateikia pareiškėjo atstovas, prašyme turi būti nurodyti atstovo vardas, pavardė ir adresas, kuriuo turi būti išsiųstas atsakymas, pareiškėjo, kurio vardu jis kreipiasi, vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu); prie prašymo turi būti pateiktas atstovavimą patvirtinantis dokumentas.

7.

Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas)

   ___

8

Administracinės paslaugos teikėjas

Agentūros skyriai pagal kompetenciją.

9.

Administracinės paslaugos vadovas

Agentūros skyrių pagal kompetenciją vedėjai.

10

Administracinės paslaugos suteikimo trukmė

Prašymai (skundai) peržiūrėti Agentūros teritorinio skyriaus sprendimą dėl negalios nustatymo išnagrinėjami per 20 darbo dienų.

Jei dėl objektyvių priežasčių per šį terminą pakartotinis vertinimas negali būti atliktas, Agentūros direktorius ar jo įgaliotas asmuo gali vertinimo terminą gali pratęsti (dėl darbingumo ir neįgalumo lygių – 10 darbo dienų. Asmeniui apie termino pratęsimą pranešama raštu.

Kiti prašymai ir skundai išnagrinėjami per 20 darbo dienų.

11.

Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai)

 Paslauga teikiama neatlygintinai.

12.

Prašymo forma

https://anta.lrv.lt/lt/prasymu-formos/ (SKUNDAS DĖL SPRENDIMO PERŽIŪRĖJIMO)

https://anta.lrv.lt/lt/prasymu-formos/ (PRAŠYMAS KITAIS KLAUSIMAIS)

Atnaujinimo data: 2024-03-07