Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- padeda administruoti skyriui nukreiptų ir parengtų dokumentų srautus;
- atlieka skyriui nukreiptų nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų skundų dėl priimtų teritorinių skyrių sprendimų peržiūrėjimo valdymą;
- pagal kompetenciją tvarko popierines ir informacinėje sistemoje formuojamas asmenų su negalia dokumentų bylas, veda jų apskaitą, laiku jas pateikia grąžinti į teritorinius skyrius;
- rengia lydraščių ir informacinio pobūdžio pranešimų projektus;
- paruošia išsiuntimui skyriaus siunčiamą korespondenciją;
- atlieka dokumentų, bylų paiešką, pagal kompetenciją teikia reikiamą informaciją asmenims ir darbuotojams;
- pagal kompetenciją bendradarbiauja su kitais padaliniais;
- pagal kompetenciją daro reikalingų dokumentų (bylų) kopijas;
- rengia savo bei padeda rengti skyriaus darbo ataskaitas;
- laiku ir kokybiškai vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
- išmanyti ir mokėti vadovautis Lietuvos Respublikos archyvų įstatymu, Lietuvos valstybinio archyvų fondo nuostatų reikalavimais, Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų tvarka ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo ir naudojimo tvarką;
- turėti savybes, reikalingas tiesiogiai dirbti su asmenimis (komunikabilumas, gebėjimas išklausyti);
- sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis)
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje.