Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- komunikuoja Projekto įgyvendinimo klausimais su CPVA;
- komunikuoja Projekto įgyvendinimo klausimais su Projekto Partneriais;
- renka Projekto Partnerių teikiamas Projekto įgyvendinimo ataskaitas;
- surinktas ataskaitas patikrina, suklasifikuoja ir pateikia Projekto specialistui lėšų priežiūrai;
- Specialisto lėšų priežiūrai patvirtintas ataskaitas suveda į į duomenų mainų sistemą, esančią adresu https://dms.investis.lt;
- Projekto veiklas pagrindžiančias ataskaitas ir kitus dokumentus, reikalingus mokėjimo prašymo teikimui, suveda (talpina) į duomenų mainų sistemą, esančią adresu https://dms.investis.lt;
- vykdo Projekto dokumentų tvarkymą ir apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus;
- konsultuoja Partnerius dokumentų tvarkymo klausimais ir teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- tvarko korespondenciją pagal galiojančias raštvedybos taisykles, Agentūros vidaus tvarkos taisyklėse nustatyta tvarka registruoja, skirsto ir perduoda gautus ir parengtus dokumentus;
- supažindina Projekto vadovą su gaunamais raštais, perduoda Projekte dirbantiems darbuotojams Projekto vadovo nurodymus ir rašytinius pavedimus bei kontroliuoja jų vykdymo terminus;
- priima ir peržiūri paštu ir elektroniniu paštu pateikiamus dokumentus;
- pagal kompetenciją atsako į gaunamą korespondenciją;
- atsako į telefono skambučius, priima ir perduoda informaciją telefonu ir kitomis komunikacijos priemonėmis;
- informuoja Projekte įdarbintus asmenis apie rengiamus susirinkimus, posėdžius, pasitarimus;
- registruoja vidaus ir išorės dokumentus, susijusius su Projekto veiklomis, tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
- pagal kompetenciją organizuoja ir dalyvauja susitikimuose ir renginiuose, skirtuose Pertvarkos regionuose klausimams su Pertvarkoje dalyvaujančiomis institucijomis;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis pareigomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- gauna iš Agentūros darbuotojų informaciją (ataskaitas, paaiškinimus ir t. t.), reikalingą Projekto veikloms vykdyti.
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją;
- vykdo Agentūros direktoriaus ir Projekto valdymo grupės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Projekto tikslai.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- būti gerai susipažinus su ES projektų finansavimo ir administravimo taisyklėmis ir tvarka;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį biuro administravimo arba dokumentų valdymo srityje;
- būti susipažinusiam su valstybės institucijų darbo tvarka;
- žinoti ir mokėti vadovautis: Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Elektroninių dokumentų valdymo taisyklėmis, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymu, pašto paslaugų teikimo tvarka ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo ir naudojimo tvarką; mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją;
- turėti organizacinius, bendravimo įgūdžius;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.