Pareigų aprašymas
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas vykdo šias funkcijas:
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais.
- Koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą bei sprendimų ir atsakymų rengimą arba prireikus nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo ir rengia sprendimus ir atsakymus.
- Koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso organizavimą arba prireikus organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą.
- Koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais.
- Koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą arba prireikus vykdo kitas personalo administravimo veiklas.
- Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
- Koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą arba prireikus organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą.
- Koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą arba prireikus kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą.
- Koordinuoja teisės aktų projektų, reglamentuojančių neįgalumo lygio, dalyvumo lygio nustatymą ir kitų Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymo 15 str. 1 d. 6 p. nurodytų sprendimų priėmimą, įstaigos teritorinių skyrių priimtų sprendimų kontrolę, ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų įgyvendinimo rengimą.
- Teikia įstaigos vadovybei pasiūlymus dėl asmens su negalia teisių apsaugos teisinio reguliavimo tobulinimo.
- Įstaigos direktoriaus pavedimu koordinuoja ir kontroliuoja Sprendimų kontrolės skyriaus veiklą, koordinuoja asmenų prašymų ir skundų dėl įstaigos priimtų sprendimų, nurodytų Asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymo 15 str. 1 d. 6 p., teisėtumo ir pagrįstumo nagrinėjimą, planinius ir neplaninius priimtų sprendimų patikrinimus.
- Padeda įstaigos direktoriui formuoti įstaigos darbuotojų bei kitų įstaigos valdymo srityse veikiančių įstaigų vadovų valdymo politiką ir valdyti įstaigos personalą, vykdyti personalo adaptavimą ir integravimą, koordinuoja palankaus mikroklimato formavimą įstaigoje.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu ir personalo valdymu susijusiais klausimais.
- Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
Veiklos srities specializacija:
- Asmenų prašymų ir skundų dėl įstaigos priimtų sprendimų teisėtumo ir pagrįstumo nagrinėjimo, planinių ir neplaninių priimtų sprendimų patikrinimų koordinavimas.
- Įstaigos personalo ir kitų įstaigos valdymo srityse veikiančių įstaigų vadovų valdymo politikos formavimas.
Specialieji reikalavimai:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- studijų kryptis – teisė;
arba:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- arbo patirtis – teisės srityje;
- darbo patirties trukmė – 5 metai.