Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
- koordinuoja personalo atrankos, priėmimo, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
- koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą;
- rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą;
- atlieka Agentūros personalo kiekybinės ir kokybinės sudėties analizę, teikia siūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio bei efektyvaus jų panaudojimo;
- rengia ir dalyvauja rengiant Agentūros struktūrinių padalinių nuostatus, pareigybių sąrašus bei pareigybių aprašymus ir teikia pasiūlymus dėl pareigybių aprašymo ar Agentūros padalinių nuostatų keitimo ir papildymo, rengia pareigybių sąrašo projektą, teikia pasiūlymus dėl jo pakeitimo;
- formuoja valstybės tarnautojų pareigybės aprašymų ruošinius Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje VATARAS/VATIS;
- koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą tarp Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) ir Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC);
- kontroliuoja, ar NBFC teisės aktų ir kitų dokumentų personalo klausimais projektai parengti ir įforminti tinkamai, esant poreikiui organizuoja netinkamai parengtų ar įformintų projektų grąžinimą NBFC taisyti;
- nustato valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo prioritetus bei įvertina mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo poreikius;
- rengia arba prireikus koordinuoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo planų rengimą, derina jų finansavimą, vykdo jų įgyvendinimą, atlieka kitas su žmogiškųjų išteklių plėtros organizavimu susijusias funkcijas;
- organizuoja valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, kvalifikacijos kėlimą;
- pagal kompetenciją bendradarbiauja su mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo įstaigomis;
- padeda įgyvendinti personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą;
- rengia arba prireikus koordinuoja dokumentų (pažymų) apie įstaigos personalo einamas pareigas rengimą, teisės aktų nustatyta tvarka teikia statistinę informaciją apie įstaigos personalą kitoms institucijoms bei Agentūros direktoriui, tiek kiek šių funkcijų centralizuotai nevykdo NBFC;
- vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba, esant poreikiui, koordinuoja personalo administravimo veiklų vykdymą;
- kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia juos saugojimui pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
- pagal, kompetenciją konsultuoja Agentūros tarnautojus ir darbuotojus personalo bei valstybės tarnybos klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja Agentūros darbo grupių ir komisijų veikloje, organizuojamuose posėdžiuose, susirinkimuose Agentūros vadovybei ar skyriaus vedėjui pavedus;
- vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Agentūros direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant agentūros strateginių tikslų įgyvendinimo.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
- turėti ne mažiau nei 2 metų patirtį žmogiškųjų išteklių valdymo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, personalo politiką, teisės aktų projektų rengimą, kiek jie susiję su šios pareigybės funkcijų atlikimu, gebėti juos taikyti praktiškai;
- sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).