areigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- administruoja skyriui nukreiptų ir parengtų dokumentų srautus, atlieka jų vykdymo kontrolę, bei apie artėjantį įvykdymo terminą informuoja skyriaus vedėją ir atsakingus vykdytojus;
- esant poreikiui, užsako dokumentų saugyklose esančių asmenų su negalia dokumentus (bylas);
- tvarko skyriui pateiktą dokumentaciją, užtikrina savalaikį dokumentų registravimą, skenavimą ir įvedimą į kompiuterines laikmenas;
- pagal kompetenciją daro dokumentų kopijas, jas tvirtina;
- pagal kompetenciją teikia informaciją darbuotojams bei kitiems interesantams;
- pagal poreikį veda gautų prašymų (skundų) registraciją bei apskaitą;
- pagal kompetenciją rengia asmenims ir institucijoms informacinio pobūdžio raštus bei lydraščius;
- tikrina naudojamų dokumentų blankų ir žurnalų pristatymą;
- rengia ir teikia tvirtinimui skyriaus darbo grafiką, tvarko skyriaus darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
- analizuoja ir teikia ataskaitas apie dokumentų užduočių vykdymo eigą, asmenų skundų tyrimo eigą ir skyriaus dokumentų judėjimą;
- teisės aktų nustatyta tvarka rengia ir teikia reikiamą informaciją asmenims, skyriaus vedėjui, bei kitiems interesantams;
- padeda tvarkyti dokumentų dėl teritorinių skyrių sprendimų nagrinėjimo bylas, veda jų kompiuterinę apskaitą, užtikrina tinkamai sutvarkytų bylų savalaikį grąžinimą skyriams;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant skyriaus veiklos planus;
- skyriaus vedėjo pavedimu rengia skyriaus darbo ataskaitas, siekiant apibendrinti skyriaus veiklos rezultatus bei tobulinti darbo organizavimą;
- laiku ir kokybiškai vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
- turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
- išmanyti ir mokėti vadovautis Lietuvos Respublikos archyvų įstatymu, Lietuvos valstybinio archyvų fondo nuostatų reikalavimais, Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų tvarka ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo ir naudojimo tvarką;
- sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).