Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- apdoroja dokumentų valdymu Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
- nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl dokumentų valdymo Agentūroje arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl dokumentų valdymo Agentūroje nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
- prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą;
- prižiūri su dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą;
- rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
- rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą;
- prižiūri Agentūros dokumentų valdymo procesą: gautų, siunčiamų ir vidaus dokumentų, vidaus teisės aktų, sutarčių laiku atliktą ir teisingą registravimą, pateikimą vadovybei ir Agentūros struktūrinių padalinių darbuotojams pagal paskirtį, administruoja Agentūros dokumentų valdymo sistemą, vykdo jos nuolatinę stebėseną, teikia siūlymus Agentūros skyriaus vedėjui dėl jos tobulinimo;
- atlieka dokumentų valdymo sistemos atnaujinimų testavimo darbus;
- registruoja ir siunčia Agentūros administracijos padalinių parengtus atsakymus į asmenų prašymus ir skundus;
- tikrina siunčiamų elektroninių dokumentų atitiktį elektroninių dokumentų rengimo taisyklėms;
- konsultuoja Agentūros ir pavaldžių įstaigų darbuotojus dokumentų rengimo ir valdymo klausimais;
- koordinuoja bylų apskaitą;
- koordinuoja dokumentų administravimą;
- organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą;
- organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą;
- rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą;
- rengia mokymus (seminarus) atsakingiems struktūrinių padalinių darbuotojams dokumentų valdymo ir naudojimo klausimais;
- atlieka Agentūros struktūrinių padalinių dokumentų valdymo organizavimo ir naudojimo patikrinimus, koordinuoja ir konsultuoja atsakingus už dokumentų valdymą darbuotojus;
- teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl dokumentų valdymo sistemos tobulinimo, informacinių technologijų naudojimo dokumentų valdymo procese;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti 2 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, dokumentų rengimo, teisės aktų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, elektroninių dokumentų valdymo taisyklių reikalavimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais skyriaus veiklą ir gebėti juos taikyti praktiškai;
- gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
- turėti patirties Dokumentų valdymo sistemų administravimo srityje;
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, prognozuoti rezultatus ir savarankiškai planuoti darbą;
- mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, efektyviai planuoti ir valdyti laiką, kūrybiškai mąstyti;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų ir teisės aktų projektų rengimo taisykles;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).