Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vykdo Projekto veiklas, kurios yra skirtos Institucinės globos pertvarkos (toliau – Pertvarkos) procesams paskirtame regione, Projekto tikslui pasiekti pagal suplanuotus įgyvendinimo terminus, turinio reikalavimus ir užsibrėžtus veiklų įgyvendinimo rodiklius, vertina pažangą, rengia su tuo susijusią informaciją, teikia pastabas ir pasiūlymus dėl kuruojamų klausimų įgyvendinimo kokybės užtikrinimo;
- koordinuoja atvejo vadybos ir socialinių dirbtuvių veiklas regionuose;
- teikia metodinę pagalbą savivaldybėms ir socialiniams partneriams dėl paslaugų plėtros asmenims su negalia;
- teikia ekspertinę pagalbą, analizuoja kylančius iššūkius ir teikia siūlymus dėl Perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų regioninių žemėlapių įgyvendinimo;
- konsultuoja pertvarkos procese dalyvaujančius subjektus dėl naujų formų bendruomeninių paslaugų teikimo suaugusiems asmenims su intelekto ir/ar psichikos negalia, atsižvelgiant į šios tikslinės grupės galimybes ir poreikius;
- skatina bendradarbiavimą̨ ir sąveiką̨ tarp visų subjektų dalyvaujančių Pertvarkos procese, periodiškai palaiko tikslinę komunikaciją su Projekto partneriais ir dalyviais;
- koordinuoja kuruojamus klausimus, kurie yra susiję su regioniniais Pertvarkos procesais ir regionuose vykdomomis projekto veiklomis;
- bendradarbiauja su konsultantais-metodininkais rengiant metodinę medžiagą bendruomeninių paslaugų suaugusiems asmenims su intelekto ir/ar psichikos negalia teikimo klausimais;
- užtikrina analitinės informacijos, susijusios su priskirtomis veiklomis ir jų įgyvendinimu, parengimą laiku bei prisideda prie informacijos apie Projekto veiklas parengimo ir sklaidos;
- pagal kompetenciją organizuoja ir dalyvauja susitikimuose ir renginiuose, skirtuose Pertvarkos regionuose klausimams;
- pagal kompetenciją ir kuruojamą sritį analizuoja gaunamus dokumentus, rengia apibendrinimus, pristatymus, siūlymus sistemos tobulinimui ir kitą su tuo susijusią informaciją;
- užtikrina gautos informacijos apie asmenį konfidencialumą;
- pildo visą projekte reikalingą dokumentaciją ir laiku ją pateikia projekto vadovui ir (ar) projektą administruojantiems darbuotojams;
- laiku informuoja projekto vadovą apie kliūtis ar pasikeitimus, galinčius turėti esminės įtakos projekto rodiklių pasiekimui;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis pareigomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- gauna iš Agentūros darbuotojų informaciją (ataskaitas, paaiškinimus ir t. t.), reikalingą Projekto veikloms vykdyti.
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio projekto vadovo pavedimus.
Specialieji reikalavimai
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti bendradarbiavimo patirties miesto (rajono) ar regiono lygiu su kitomis įstaigomis, institucijos ar nevyriausybinėmis organizacijomis;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti atlikti teisės aktų analizę bei rengti analitinę medžiagą;
- išmanyti teisės aktus, susijusius su pavestų funkcijų vykdymu;
- išmanyti Neįgaliųjų teisių konvenciją, jos praktinį pritaikymą fizinio asmens teisinio veiksnumo ribojimo srityje;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.