Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- bendradarbiaujant su Agentūros direktoriumi, Projekte dirbančiais specialistais, Projekto valdymo grupe ir Projekto vadovu prižiūri, tvarko ir atnaujina informaciją Projekto interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, užtikrina, kad visa informacija būtų paskelbta laiku;
- bendradarbiaujant su Agentūros direktoriumi, Projekte dirbančiais specialistais, Projekto valdymo grupe ir Projekto vadovu rengia informacinius pranešimus socialiniams tinklams bei interneto svetainei apie Projekto vykdomas veiklas, organizuojamus renginius, atliekamus tyrimus, pasiektus rezultatus;
- Pranešimų ir kitokių pateikčių socialinėse medijose ir pertvarkos internetinėje svetainėje pagalba formuoja visuomenės pasitikėjimą institucinės globos pertvarkos (toliau – Pertvarka) procesu;
- konsultuoja, vertina ir pataria Agentūros direktoriui, Projekto valdymo grupei, Projekto vadovui Institucine globos pertvarka suinteresuotoms institucijoms, organizacijoms ir asmenims išorinės ir vidinės komunikacijos klausimais, nacionaliniais, regioniniais ir savivaldybių lygmens institucinės globos pertvarkos procesų viešinimo klausimais;
- pranešimų ir kitokių pateikčių socialinėse medijose ir pertvarkos internetinėje svetainėje pagalba keičia visuomenės neigiamas nuostatas tikslinės grupės atžvilgiu, kuria ir formuoja teigiamą tikslinės grupės įvaizdį visuomenėje;
- užtikrina aktyvią ir nenutrūkstamą informacijos sklaidą apie tikslinę grupę, tikslinės grupės asmenų, dalyvaujančių Projekto vykdytojo ir Projekto partnerių vykdomose Projekto veiklose pasiekimus, teigiamus rezultatus, patirtį, bendruomenės požiūrį į Projekto įgyvendinimo metu teikiamas paslaugas bendruomenėje tikslinės grupės asmenims ir pan. Projekto ir Departamento tinklalapyje, Facebook profilyje, kituose socialiniuose tinkluose (Instagram, Tiktok, Youtube, Twitter ir pan.);
- prisideda prie informacijos apie projekto veiklas parengimo ir sklaidos;
- įgyvendina Pertvarkos viešinimo ir komunikacijos srities veiklas, viešinimo strategijas ir veiksmų planus;
- pagal kompetenciją organizuoja ir dalyvauja susitikimuose ir renginiuose, skirtuose Pertvarkos klausimams su Pertvarkoje dalyvaujančiomis institucijomis;
- pagal kompetenciją užtikrina reikiamos informacijos parengimą ir pateikimą Agentūros direktoriui bei Projekto valdymo grupei, dalyvauja rengiant ataskaitas, kitus dokumentus;
- operatyviai pateikia žiniasklaidai ir visuomenei informaciją Projekto vykdomų veiklų, projekto veiklose dalyvaujančių asmenų, projekto tikslinės grupės klausimais;
- analizuoja ir apibendrina visuomenės informavimo priemonių pateikiamus pranešimus apie Projekto vykdomas veiklas, projekto veiklose dalyvaujančius asmenis, projekto tikslinę grupę, bei tinkamai reaguoja į juos;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis pareigomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- gauna iš Agentūros darbuotojų informaciją (ataskaitas, paaiškinimus ir t. t.), reikalingą Projekto veikloms vykdyti;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją;
- vykdo Agentūros direktoriaus ir Projekto valdymo grupės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Projekto tikslai.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti ne mažesnę nei 6 mėnesių patirtį asmenų su negalia įtraukties srityje dirbant su informacinėmis ir (arba) švietimo visuomenės informavimo priemonėmis;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktus, kitus teisės aktus, susijusius su asmenų su negalia teisių apsauga;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- strategiškai planuoti, savarankiškai organizuoti savo veiklą;
- turėti puikius organizacinius, bendravimo įgūdžius;
- išmanyti ir mokėti taikyti praktikoje šiuolaikines kompiuterines technologijas, socialinių tinklų administravimo, turinio reklamos įrankius, mokėti dirbti MS Office programiniu paketu, elektroninio pašto programomis, interneto svetainių turinio valdymo sistema „WordPress“, naudotis grafinio dizaino programomis, turėti įgūdžių naudotis kitomis viešųjų ryšių darbe būtinomis technologijomis.