Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- apdoroja su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
- nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo Agentūroje arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo Agentūroje nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
- prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą;
- prižiūri su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą;
- rengia ir teikia informaciją su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
- rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą;
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- koordinuoja bylų apskaitą;
- koordinuoja dokumentų administravimą;
- organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą;
- organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą;
- rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą;
- rengia ir teikia pasiūlymus su asmenų aptarnavimu ir dokumentų valdymu susijusiais klausimais;
- skyriaus vedėjui padeda organizuoti asmenų, atvykstančių į aptarnaujamus skyrius, aptarnavimą vieno langelio principu, priimant ir išduodant dokumentus, teikia siūlymus dėl asmenų aptarnavimo gerinimo panaudojant šiuolaikines technologijas;
- rengia mokymus (seminarus) atsakingiems struktūrinių padalinių darbuotojams asmenų aptarnavimo, dokumentų valdymo ir naudojimo klausimais;
- atlieka Agentūros struktūrinių padalinių dokumentų valdymo organizavimo ir naudojimo patikrinimus, koordinuoja ir konsultuoja atsakingus už asmenų aptarnavimą ir dokumentų valdymą darbuotojus;
- teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl dokumentų valdymo sistemos tobulinimo, informacinių technologijų naudojimo dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo procese;
- atlieka skyriaus veiklos analizę, organizuoja Agentūros klientų nuomonių apklausas, rengia išvadas ir pasiūlymus dėl dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo tobulinimo;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti 2 metų darbo patirtį dokumentų valdymo arba asmenų aptarnavimo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, dokumentų rengimo, teisės aktų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, elektroninių dokumentų valdymo taisyklių reikalavimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais skyriaus veiklą ir gebėti juos taikyti praktiškai;
- gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
- turėti patirties Dokumentų valdymo sistemų administravimo srityje;
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, prognozuoti rezultatus ir savarankiškai planuoti darbą;
- mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, efektyviai planuoti ir valdyti laiką, kūrybiškai mąstyti;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų ir teisės aktų projektų rengimo taisykles;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).