Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- koordinuoja Projekto įgyvendinimą;
- vykdo Projekto įgyvendinimo stebėseną, analizuoja problemas, susijusias su Projekto lėšų naudojimu, teikia išvadas Projekto vadovui, Projekto valdymo grupei;
- koordinuoja ir kontroliuoja informacijos apie Projekto įgyvendinimą pateikimą vidinei ir išorinei komunikacijai;
- palaiko ryšius su Projekto partneriais;
- laiku ir tinkamai organizuoja su Projekto įgyvendinimu susijusios informacijos / dokumentų surinkimą, patikrinimą, parengimą ir pateikimą CPVA pildant veiklos ataskaitas ir šių dokumentų archyvavimą;
- sutartyje nustatytais terminais koordinuoja Projekto įgyvendinimo tarpinių ir galutinių ataskaitų CPVA, auditą atliekančioms institucijoms ir kitoms Projekto veiklą koordinuojančioms institucijoms pateikimą;
- inicijuoja ir teisės aktų nustatyta tvarka vykdo Projektui įgyvendinti reikiamus viešuosius pirkimus;
- rengia metines ataskaitas apie Projekto įgyvendinimo eigą ir teikia Agentūros direktoriui;
- prižiūri Projekto finansavimo - administravimo sutarties;
- atsako už finansinės srities funkcijų vykdymą;
- vadovaujantis ūkinę ir finansinę veiklą reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitų teisės aktų reikalavimais vykdo išankstinę finansų kontrolę;
- gavus sąskaitą už prekes, suteiktas paslaugas ar įvykdytus darbus nurodo, iš kokių lėšų ir pagal kokį ekonominės klasifikacijos straipsnį turi būtų atliktas apmokėjimas, nurodo, kam priskiriamas turtas;
- vykdo pirkimo-pardavimo sutarčių terminų kontrolę;
- vadovui delegavus, dalyvauja su Projekto vykdymu susijusių institucijų posėdžiuose;
- analizuoja ir teikia informaciją Projekto vadovui apie visus projekto įgyvendinimo metu kilusius nukrypimus;
- rengia su pareigybe, kuruojamomis veiklos sritimis bei Projektu susijusių viešųjų pirkimų techninių specifikacijų projektus;
- koordinuoja ir savo kompetencijos ribose rengia analitinę informaciją, susijusią su Projekto veiklomis;
- pagal kompetenciją organizuoja ir dalyvauja susitikimuose ir renginiuose, susijusiuose su Projekto įgyvendinimu;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją;
- pavaduoja Projekto vadovą jo nebuvimo laiku;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Projekto vadovo pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti bendradarbiavimo patirties su kitomis įstaigomis, institucijos ar nevyriausybinėmis organizacijomis;
- turėti ES finansuojamų projektų vadovavimo ar koordinavimo patirties;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti atlikti teisės aktų analizę bei rengti analitinę medžiagą;
- išmanyti teisės aktus, susijusius su pavestų funkcijų vykdymu;
- išmanyti Neįgaliųjų teisių konvenciją, jos praktinį pritaikymą fizinio asmens teisinio veiksnumo ribojimo srityje;
- gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, gebėti nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- mokėti dirbti su taikomųjų biuro programų paketu Microsoft Office (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa), teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.