- teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais tvarko skyriaus parengtus dokumentus po atlikto negalios vertinimo: atspausdina informacinėje sistemoje suformuotus ir pasirašytus vertinimo dokumentus, nepasirašytus dokumentus pateikia pasirašyti, dokumentus registruoja informacinėje dokumentų valdymo sistemoje, skenuoja pateiktus dokumentus dėl neįgalumo lygio, dalyvumo lygio ir kitų vertinimų, kurių pagrindu priimami Lietuvos Respublikos asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatymo 15 str. 1 d. 6 p. nurodyti sprendimai;
- apdoroja su administracinių paslaugų teikimu ir sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją, pagal kompetenciją iš skenuotų dokumentų formuoja asmenų su negalia el. bylas, suformuotas el. bylas integruoja į informacinę sistemą, tvarko asmenų su negalia popierines dokumentų bylas;
- pagal kompetenciją tvarko skyriaus gautą ir siunčiamą korespondenciją: registruoja į informacinę dokumentų valdymo sistemą, tikrina įforminimą, rūšiuoja ir išsiunčia adresatams, esant reikalui parengia elektroninių dokumentų nuorašus;
- informuoja dokumento rengėją apie parengtus dokumentus, kurie neatitinka dokumentų rengimui keliamų reikalavimų;
- pagal kompetenciją parengia išdavimui skyriaus parengtus dokumentus;
- registruoja skyriaus parengtus vidaus dokumentus, užtikrina reikiamų duomenų suvedimą į informacinę dokumentų valdymo sistemą;
- vedėjo pavedimu rengia siunčiamų dokumentų projektus fiziniams ir juridiniams asmenims;
- nustatyta tvarka skelbia negaliojančiais teritorinio skyriaus asmenims išduotus asmens su negalia pažymėjimus ir neįgalių asmenų automobilių statymo korteles;
- nustatyta tvarka ir terminais rengia informaciją apie sugadintus saugiųjų dokumentų blankus;
- dalyvauja aptarnaujant asmenis taikant vieno langelio principą;
- teikia siūlymus skyriaus vedėjui dėl skyriaus veiklos ir darbo organizavimo;
- padeda skyriaus vedėjui rengti ir teikti reikiamą informaciją asmenims teisės aktų nustatyta tvarka;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant skyriaus veiklos planus;
- skyriaus vedėjo pavedimu teikia duomenis ir informaciją reikalingą skyriaus darbo ataskaitai parengti, siekiant apibendrinti skyriaus veiklos rezultatus bei tobulinti darbo organizavimą;
- tvarko pagal dokumentacijos planą skyriui priklausančias bylas;
- laiku ir tinkamai vykdo kitus, nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su skyriaus funkcijomis.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
- būti susipažinęs Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens su negalia socialinę integraciją, asmenų aptarnavimą, dokumentų valdymą, viešąjį administravimą ir gebėti juos taikyti praktikoje;
- sklandžiais dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti dalykiškai bendrauti, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
- sugebėti savarankiškai organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje;
mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).