Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- Konsultuoja konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų rengimą;
- koordinuoja Konsultacijų centro informacijos, fizinės aplinkos ir prekių ir paslaugų prieinamumo ekspertų darbą:
- gilinasi į Konsultacijų centro gautas užklausas;
- registruoja Konsultacijų centre gautas užklausas;
- atsižvelgiant į Konsultacijų centre gautų užklausų turinį, nukreipia jas atitinkamos srities ekspertams;
- užtikrina ekspertų atsakymų į Konsultacijų centro gautas užklausas savalaikį gavimą ir persiuntimą užklausą pateikusiam asmeniui;
- veda Konsultacijų centro užklausų, ekspertų darbo ir atsiskaitymo su ekspertais registrą;
- esant poreikiui, turėdamas galiojantį vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti B transporto priemones ir galiojančią vairuotojo sveikatos patikrinimo medicininę pažymą, vairuoja tarnybinę „B“ kategorijos transporto priemonę, vykstant į prieinamumo patikrinimus pas užklausas pateikusius asmenis, palaiko komunikaciją tarp užklausą pateikusių asmenų ir ekspertų, organizuoja bendrus atvejų aptarimus (angl. case management) dalyvaujant užklausą pateikusiems asmenims ir ekspertams;
- koordinuoja veiklos sričiai priskirtų viešųjų pirkimų sutarčių įgyvendinimą, rengia viešųjų pirkimų technines specifikacijas, dalyvauja rengiant bei derinant sutartis su paslaugų teikėjais (ekspertais);
- rengia su priskirta veiklos sritimi susijusius teisės aktų projektus ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja su priskirta veiklos sritimi susijusių teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų rengimą;
- nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl Konsultacijų centro veiklos nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą;
- planuoja Konsultacijų centro veiklas arba prireikus koordinuoja Konsultacijų centro veiklų planavimą;
- prižiūri su Konsultacijų centro veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su Konsultacijų centro veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą;
- rengia ir teikia pasiūlymus su Konsultacijų centro veikla susijusiais klausimais;
- analizuoja Konsultacijų centrui pateikiamas užklausas, jas klasifikuoja, nagrinėja atsakymus, stebi sistemiškumą
- remdamasis 4.10 papunkčio analizės rezultatais teikia siūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo;
- kontroliuoja konsultacijų centro veiklai skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir kokybės užtikrinimą, teikia pasiūlymus lėšų panaudojimo efektyvumui ir rezultatyvumui gerinti;
- koordinuoja garsinio vaizdavimo filmų registravimą ir veda naujų vartotojų registrą;
- tiesioginės ir netiesioginės komunikacijos būdu, organizuodamas mokymus, įvairius susitikimus, rengdamas pranešimus, inicijuodamas žinutes Agentūros socialiniuose tinkluose ir kitais būdais, skatina užtikrinti aplinkos prieinamumą valstybės ir savivaldybių institucijose bei verslo sektoriuje;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją (studijų kryptis – socialiniai mokslai arba inžinerijos mokslai arba verslo ir viešoji vadyba arba teisė);
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį neįgaliųjų socialinės integracijos srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinę integraciją, fizinės ir informacinės aplinkos prieinamumą;
- gebėti kaupti, analizuoti, sisteminti, valdyti ir apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, rengti išvadas ir pasiūlymus, teikti pasiūlymus su viešųjų pirkimų sritimi susijusiais kausimais;
- turi mokėti dirbti MS Windows operacine sistema, Microsoft Office programų paketu ir interneto naršyklėmis Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- būti komunikabiliu, tolerantišku, pareigingu, darbščiu ir iniciatyviu, nepriekaištingos reputacijos, mokėti dirbti komandoje, dalintis darbo patirtimi su kolegomis;
- vykdant darbines pareigas vadovautis Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) nuostatais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais vidaus teisės aktais, Agentūros direktoriaus įsakymais, skyriaus nuostatais, darbo sutartimi ir šiuo aprašymu.