Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus;
- rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- vadovauja struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją;
- vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas;
- vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją;
- vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus;
- valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- organizuoja Agentūros veiklos dokumentų valdymą, saugojimą ir naudojimą;
- organizuoja asmenų, atvykstančių į aptarnaujamus skyrius, aptarnavimą vieno langelio principu, priimant ir išduodant dokumentus dėl neįgalumo ir dalyvumo lygio, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos poreikiųnustatymo bei kitų Agentūros teikiamų administracinių paslaugų;
- organizuoja ir dalyvauja atliekant Agentūros struktūrinių padalinių dokumentų valdymo organizavimo ir naudojimo patikrinimus, rengia išvadas bei teikia gerinimo pasiūlymus;
- rengia Agentūros direktoriaus įsakymų asmenų aptarnavimo, dokumentų valdymo ir Agentūros veiklos klausimais projektus;
- įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
- konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- tvirtina pagal savo kompetenciją Agentūros dokumentų kopijas;
- organizuoja mokymus atsakingiems struktūrinių padalinių darbuotojams, asmenų aptarnavimo ir dokumentų valdymo klausimais;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metai darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, dokumentų rengimo, teisės aktų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, elektroninių dokumentų valdymo taisyklių reikalavimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais skyriaus veiklą ir gebėti juos taikyti praktiškai;
- gerai išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles, Elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, tvarkymą ir apskaitą;
- turėti patirties Dokumentų valdymo sistemų administravimo srityje;
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, analitiškai įvertinti problemas, prognozuoti rezultatus ir savarankiškai planuoti darbą;
- mokėti dirbti savarankiškai ir komandoje, efektyviai planuoti ir valdyti laiką, kūrybiškai mąstyti;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų ir teisės aktų projektų rengimo taisykles;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).