Pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
-
- apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją;
- koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą tarp Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) ir Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau – NBFC);
- kontroliuoja, ar NBFC teisės aktų ir kitų dokumentų personalo klausimais projektai parengti ir įforminti tinkamai, esant poreikiui organizuoja netinkamai parengtų ar įformintų projektų grąžinimą NBFC taisyti;
- nustato valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo prioritetus bei įvertina mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo poreikius;
- dalyvauja rengiant valstybės tarnautojų ir darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo planus, derina jų finansavimą, atlieka kitas su žmogiškųjų išteklių plėtros organizavimu susijusias funkcijas;
- pagal kompetenciją bendradarbiauja su mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo įstaigomis;
- organizuoja personalo vertinimą ir kompetencijų nustatymą;
- padeda įgyvendinti personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą;
- rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymo susijusias klausimais;
- rengia dokumentus (pažymas) apie įstaigos personalo einamas pareigas, teisės aktų nustatyta tvarka teikia statistinę informaciją apie įstaigos personalą kitoms institucijoms bei Agentūros direktoriui, tiek kiek šių funkcijų centralizuotai nevykdo NBFC;
- vykdo kitas personalo administravimo veiklas, tiek kiek šių funkcijų centralizuotai nevykdo NBFC;
- rengia dokumentų bei raštų projektus tam, kad būtų įgyvendinti skyriui priskirti uždaviniai ir funkcijos;
- pagal kompetenciją, konsultuoja Agentūros tarnautojus ir darbuotojus personalo bei valstybės tarnybos klausimais;
- kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu, ruošia juos saugojimui pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
- pagal kompetenciją dalyvauja Agentūros darbo grupių ir komisijų veikloje, organizuojamuose posėdžiuose, susirinkimuose Agentūros vadovybei ar skyriaus vedėjui pavedus;
- vykdo kitus vienkartinio pobūdžio Agentūros direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant agentūros strateginių tikslų įgyvendinimo.
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
Specialieji reikalavimai:
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, darbo santykius, personalo politiką, teisės aktų projektų rengimą, kiek jie susiję su šios pareigybės funkcijų atlikimu, gebėti juos taikyti praktiškai;
- sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
- mokėti dirbti kompiuteriu (teksto redaktoriumi, skaičiuokle, internetu, elektroniniu paštu, pristatymų kūrimo programa, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis).