Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- dalyvauja rengiant Projekto sąmatų projektus ir sąmatas pagal valstybės funkcijų klasifikaciją ir pagal valstybės biudžeto išlaidų ekonominę klasifikaciją, kad išlaidų sąmatos būtų sudarytos vadovaujantis galiojančiais teisės aktais;
- padeda vykdyti lėšų, skirtų Projekto įgyvendinimui, išankstinę finansų kontrolę;
- surenka Projekto partnerių ataskaitas, tikrina, sudaro jų registrus; surenka pirminius mokėtinų sumų dokumentus, tikrina, perduoda vizuoti Projekto finansininkui, perduoda apmokėjimui Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
- teikia ir padeda rengti informaciją Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui mokėjimo paraiškoms atlikti, kontroliuoja piniginių lėšų atsiskaitymus, kad būtų užtikrintas savalaikis įsipareigojimų vykdymas;
- padeda kontroliuoti Projekto lėšų bei išlaidų sąmatų vykdymą, rengia ir teikia informaciją Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui Projekto darbuotojų valdymo, darbo užmokesčio, komandiruočių apmokėjimo ir kitais klausimais;
- pagal kompetenciją organizuoja ir dalyvauja susitikimuose ir renginiuose, skirtuose Pertvarkos regionuose klausimams su Pertvarkoje dalyvaujančiomis institucijomis;
- pagal kompetenciją užtikrina reikiamos informacijos parengimą ir pateikimą Agentūros direktoriui bei Projekto valdymo grupei, dalyvauja rengiant ataskaitas, kitus dokumentus;
- pagal kompetenciją ir kuruojamą sritį analizuoja gaunamus dokumentus, rengia apibendrinimus, pristatymus ir kitą su tuo susijusią informaciją;
- teikia metodinę pagalbą kitiems Projekto darbuotojams ir Projekto partneriams kompetencijos klausimais;
- pagal CPVA reikalavimus dalyvauja parengiant Agentūros ir gautus iš Projekto partnerių dokumentus mokėjimams ir teikiant mokėjimo prašymus;
- Mokėjimo prašymams reikalingus lėšų panaudojimą įrodančius dokumentus (gautus iš Projekto partnerių ir Agentūros) sukelia į duomenų mainų sistemą, esančią adresu https://dms.investis.lt;
- teikia duomenis Projekto ataskaitoms, finansinėms ataskaitoms bei kitoms ataskaitoms sudaryti, kad jose būtų pateikta teisinga ir savalaike informacija;
- atlieka gaunamų dokumentų einamąją kontrolę, užtikrina, kad lėšos būtų naudojamos tinkamai ir pagal paskirtį;
- saugo visus su ES projekto lėšų panaudojimu susijusius dokumentus, paruošia juos archyvui pagal nustatytus reikalavimus, kad būtų užtikrintas greitas priėjimas prie turimų dokumentų;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis pareigomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- gauna iš Agentūros darbuotojų informaciją (ataskaitas, paaiškinimus ir t. t.), reikalingą Projekto veikloms vykdyti;
- teikia darbo, susijusio su šiame pareigybės aprašyme nustatytomis funkcijomis, tobulinimo pasiūlymus;
- bendradarbiauja su Agentūros darbuotojais jam priskirtos (-ų) veiklos (-ų) įgyvendinimo klausimais;
- pasirašo dokumentus pagal savo kompetenciją;
- vykdo Agentūros direktoriaus, Projekto vadovo ir Projekto valdymo grupės nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti Projekto tikslai.
Specialieji reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Europos Sąjungos (toliau – ES) teisės aktus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, atskaitomybę biudžetinėse įstaigose, ES paramos programų lėšų administravimą, taip pat korupcijos prevenciją;
- išmanyti finansinės ir buhalterinės apskaitos tvarką bei dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo ir naudojimo tvarką;
- turėti patirties dirbant su ES struktūrinių fondų finansuojamais projektais;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
- turėti puikius organizacinius, bendravimo įgūdžius;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, bent viena iš šių buhalterinės apskaitos programų (VBAMS, BONUS, LABBIS III, FVAIS, VSAKIS).